Tuesday, July 10, 2012

Update on JOY (Nadiah)

Email yang diterima dari Nadiah mengenai perkembangan JOY

Isnin, 9 Julai 2012 - 8.06am


Alhamdulillah Joy already been discharged from hospital yesterday evening. Yeay!...the bill luckily doesn't even reach RM500. Vet says even though without complication but the damage eye condition is worse than it's look. 

During surgery, they discover her eye socket also infected with pus that why her face swelling. But after the surgery, she been okay with no discharge from the eye. Joy perlu dipantau jika ada discharge from the eye perlu bawa dia ke klinik secepat mungkin. But almost 3 days now, joy sekarang memang aktif, sihat dan kuat makan. 

New adopter perlu bawa joy 10 days after surgery (16 July 2012) ke klinik untuk membuka jahitan. Other than that she is healthy.
 
 
 
 
Keseluruhan bil rawatan JOY ialah RM498.

RM300 dibiayai oleh saudari Farhana dan RM198 menggunakan Dana SCRATCH.

Kami mencari adopter yang boleh menjaga JOY sampai bila-bila, sebaiknya adopter yang tak mempunyai banyak kucing dan menyokong pemandulan haiwan peliharaan. Memandangkan keadaan JOY yang bergantung kepada sebelah mata, kami berharap agar menemui adopter yang boleh memelihara JOY di dalam rumah.

Sementara ini, JOY dijaga oleh Nadiah dan teman serumahnya untuk beberapa hari lagi. Sekiranya ada pihak berminat untuk adopt Joy, sila hubungi kami di ktaj0311@gmail.com.

No comments:

Post a Comment