Saturday, August 11, 2012

PETWORLD MALAYSIA 2012

Pada 15-17 Jun 2012 yang lalu, SCRATCH menyertai PetWorld Malaysia 2012 yang berlangsung 3 hari di Mid Valley Exhibition Centre Kuala Lumpur.





Pelbagai aktiviti yang dijalankan seperti booth jualan, sampel makanan haiwan percuma, pertandingan haiwan, adoption drive dan banyak lagi. Kami gembira dapat bertemu dengan followers dan NGO-NGO yang lain. 





Sempena program 3 hari ini, kami berjaya mengumpulkan hasil jualan untuk disalurkan ke dalam Dana SCRATCH. Malah, beberapa ekor kucing yang kami bawa berjaya mendapatkan tuan baru. Kami juga membawa pulang banyak sampel makanan percuma untuk berikan kepada kucing-kucing jalanan yang kami beri makan.

















Bersempena program ini, Petster turut menganjurkan Food Donation Campaign hasil sumbangan Smart Heart. 200kg telah di berikan kepada 12 NGO yang mengambil bahagian dalam program ini.







 
Makanan ini kami agihkan di kalangan rakan-rakan 'feeders' yang aktif memberi makan kucing dan anjing jalanan di kawasan mereka.














Terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dengan menganjurkan program ini dan pihak Smart Heart yang menaja sumbangan makanan haiwan.







No comments:

Post a Comment