Tuesday, December 18, 2012

Subsidi Pemandulan September 2012

Berikut adalah senarai pemohon yang telah menerima Subsidi Pemandulan Kucing daripada Dana SCRATCH untuk sepanjang bulan September 2012.

Kucing-kucing ini telah dimandulkan di klinik haiwan pilihan pemohon. Subsidi disalurkan ke akaun pemohon selepas kami menerima resit, borang permohonan dan gambar-gambar bukti pemandulan.

1) Nor Masdiana Said - 2 ekor kucing betina di kampus USM Pulau Pinang







2) Aimy Rashid - 1 ekor kucing jantan luka di kaki yang dirawat dan dilepaskan semula ke koloni asal. 





3) Sara Fadillah Zakaria - 1 ekor kucing betina yang ditemui pada Julai 2012 di kawasan kilang dan terikat dalam guni bersama 2 ekor anaknya, berkemungkinan untuk dibuang. 

Permohonan Sara diluluskan kerana beliau mempunyai 26 ekor kucing peliharaan dan hanya 8 ekor lagi yang perlu dimandulkan. 





4) Nur Intan Baizura Binti Hanafiah - 2 ekor kucing betina daripada 6 ekor kucing peliharaan beliau yang kerap beranak. Subsidi diberikan atas dasar ihsan bagi golongan yang berpendapatan rendah dan menggalakkan kempen pemandulan haiwan peliharaan. 






5) Emilia Abu Bakar - 1 ekor kucing jantan di kawasan rumah. 





6) Nurshahadah Rusli - 1 ekor kucing betina di gerai makan ibu beliau. 





7) Kucing-kucing milik Mendiang Ms Tang (feeder kucing jalanan yang mati diragut ketika dalam perjalanan memberi makan kucing-kucing jalanan di Balai Panjang, Melaka) - 2 ekor jantan dan 2 ekor betina yang di bawa oleh seorang sukarela, Zek Zamzuri.

Sekiranya ada di antara penduduk Melaka yang berminat untuk adopt kucing-kucing mendiang yang telah dimandulkan secara percuma, hubungi kami di ktaj.adoption@gmail.com. 








Dana yang diberikan adalah hasil sumbangan orang ramai dan jualan amal yang kami anjurkan. Sekiranya anda ingin menderma ke Dana SCRATCH atau memohon Subsidi Pemandulan, sila rujuk polisi dan syarat-syarat permohonan DI SINI, dan emailkan kepada ktaj0311@gmail.com. 


No comments:

Post a Comment