Friday, September 9, 2011

Kutipan Wang Haram Untuk KTAJ?

MAAF KAMI TERLALU SIBUK DAN BELUM ADA KESEMPATAN UNTUK UPDATE BLOG BERKENAAN ISU PENGANIAYAAN KUCING DI PETKNODE CAT BOARDING.
Selain Malaysian Dogs Deserve Better dan myanimalcare, tidak ada persatuan lain yang menyalurkan bantuan pendahuluan kewangan/akaun perubatan sejak hari pertama misi menyelamat. Dan kami tidak meminta mana² bantuan persatuan lain untuk mengutip derma bagi pihak kami. Berhati-hati dengan pihak yang mengambil kesempatan mengutip derma berikutan kes Petknode ini. Refer blog myanimalcare untuk membaca kisah ini.

Kami menerima laporan ada yang mengedarkan risalah mintak derma dari org ramai dengan tertera nama KTAJ di atas risalah tersebur. Jangan tertipu! Sekiranya ingin menderma bg membantu kucing² Petknode dalam jagaan kami, emelkan kepada kami di ktaj0311@gmail.com atau hubungi MDDB selangor di malaysiandogsdeservebetter1@gmail.com SAHAJA.


Bermula jam 10 pagi tadi, kami tidak lagi mengumpul derma menggunakan akaun selain akaun yang diberikan dibawah ini kerana ada pihak yang tidak bertanggungjawab mengambil kesempatan mengumpul derma menggunakan nama kami dan ada yang menyebarkan risalah kononnya mewakili KTAJ. Kami tidak pernah memberi kebenaran kepada pihak lain untuk berbuat demikian.


BAGI YANG MASIH MAHU MENYALURKAN DERMA BAGI MEMBIAYAI PERUBATAN KUCING² DIBAWAH JAGAAN FOSTERER KTAJ, BOLEH GUNA AKAUN INI :
Community Development and Integration Initiative Bhd (MDDB Selangor)
Public Bank Account Number: 3151793708.

Emailkan FOR CATS FOSTERED UNDER KTAJ bersama jumlah derma yang dibuat ke ktaj0311@gmail.com dan cc ke malaysiandogsdeservebetter1@gmail.com.

TERIMA KASIH.

4 comments:

  1. maybank account takde ker? susah la nak guna public :(

    ReplyDelete
  2. melampau!

    mengambil kesempatan dlm kesempitan!!

    ReplyDelete
  3. Hi, nak jemput KTAJ jadi tamu program U-Wartawan di Astro AWANI. emel uwartawan@gmail.com/luqman_abdullah@astro.com.my

    ReplyDelete
  4. tula.....ambil kesempatan je org2 ni...
    xbaik sungguh!!!~~

    ReplyDelete