Tuesday, July 19, 2011

Snip Program DBKL-SPCA - 16 Julai 2011

Alhamdulillah.

Setiap kali kami mengadakan aktiviti pemandulan beramai-ramai di Klinik Kembiri DBKL-SCPA, sambutan adalah sangat menggalakkan. Sebanyak 10-20 ekor di daftarkan setiap sesi, dan bilangan kucing yang dimandulkan semakin bertambah dari masa ke semasa.

Syukurlah. Masyarakat sudah semakin terbuka dan sedar kepentingan memandulkan haiwan kesayangan mereka dan haiwan² yang menumpang makan di rumah mereka.

Ini adalah sebilangan daripada 19 ekor kucing yang mendaftar untuk SNIP PROGRAM 16 Julai yang lalu.




Terima kasih kepada volunteers kami yang terlibat iaitu Cik Lola (admin KTAJ), Mira Ahmad dan Hasliza Mohamad, owners dan feeders yang mendaftar.

Jika anda ingin memandulkan haiwan peliharaan anda (homepets) pada yuran yang murah, boleh hubungi Klinik Kembiri terus. Peta lokasi, cara menghubungi dan yuran yang dikenakan ada dinyatakan di sini.

Atau jika anda mau memandulkan kucing² yang menumpang makan di rumah anda (strays) pada yuran murah di bawah program SNIP PROGRAM kami, boleh emel kepada kami di ktaj0311@gmail.com.

Program ini hanya terhad untuk kucing² terbiar di jalanan. BUKAN HOMEPETS. Jangan salahkan kami jika homepets anda di kerat hujung telinga kerana itulah prosedur yang telah ditetapkan oleh pihak DBKL untuk semua strays yg dimandulkan di sini.

Yuran pemandulan di bawah program ini ialah RM25 untuk kucing jantan, dan RM35 untuk kucing betina. Murah, kan?

So, apa lagi? ;)

~cik n~

No comments:

Post a Comment