Monday, October 10, 2011

Pelancaran Barangan KTAJ

Pada 8 & 9 Okt 2011, KTAJ telah mengadakan FUND RAISING JUMBLE SALE yang pertama di Rumah Api @ Noisy Garage, Ampang Village. Tujuan Jumble Sale ini diadakan adalah untuk menambah dana KTAJ untuk program subsidi pemandulan haiwan yang akan kami adakan tidak lama lagi bagi menggantikan SNIP PROGRAM.

KTAJ tidak lagi terlibat dengan SNIP PROGRAM yang di anjurkan oleh SPCA-DBKL bagi memberi peluang penyelamat² perseorangan (individual rescuers) menggunakan kemudahan yang disediakan oleh SPCA dan DBKL tersebut.



Flyers yang sepatutnya di edarkan oleh volunteers di LRT Ampang, tapi volunteers (bukan KTAJ core members yang konon beriya² nak bantu, semua tak datang. Frust tau~


Pandangan luar premis

Pengunjung yang datang

Barang² jualan yang didermakan oleh orang ramai


Gadis² manis KTAJ


Antara barangan yang dijual












Macam² ada. Rugi tak datang!


Permandangan dalam premis




Ruang dalam yang kosong. 9 peniaga yang sepatutnya join venture, tak datang last minute. Sigh, kami patut amek wang booking untuk mengelakkan kejadian macam ni terjadi.

Takpe, jadikan pengajaran untuk event akan datang!


Selain daripada membuat jualan amal beramai-ramai, kami turut menggunakan kesempatan ini untuk melancarkan jualan barangan KTAJ seperti tshirt, pelekat cermin kereta dan button badges.


Model² comel lote menggayakan tshirt KTAJ dengan girang :)


Model pertama, Uncle Jerry yang merasmikan tshirt KTAJ sebelum sempat kami launch jualan lagi. Kami ada model mat saleh. Kau ado? <--- ayat bakar.. hehe..


Pelekat cermin kereta


Button badges


Pada hari yang sama, PETSTER turut menjemput kami menjayakan Cutie Pet Fun Fair 2011 di New Wing Central Park, One Utama.

Remaja riang ria


Booth di Cutie Pet Fun Fair


Orang² kuat di booth


Antara barangan yang terdapat di booth, hasil kraf dan banyak lagi..


Hasil jualan tidak seperti yang diharapkan kerana cuaca yang tidak begitu baik, padang yang becak dan kekurangan kakitangan. Tapi ia merupakan pengalaman pertama untuk KTAJ dan semua volunteers yang terlibat.

Jutaan terima kasih kepada geng² core member KTAJ yang turun padang, memerah tenaga dan meluangkan masa untuk program ni. We love u,
Mami, chika, zeezam, diyana, sri, aisah, mawar, mira & son, liza, tedi, keen, pak ngah, farah, atie, our 1st model, Uncle Jerry dan semua yang terlibat secara rasmi atau tidak!

Pada masa akan datang, banyak yang perlu diperbaiki. Terutama sekali dalam pembahagian tugas dan perancangan. Harap lebih ramai volunteers yang bersungguh² datang membantu kami.

Terima kasih kepada semua yang sudi singgah dan membeli barangan jualan kami. Alhamdulillah..

10 comments:

  1. Tahniah KTAJ!jangan berputus asa,teruskan perjuangan korang!^^
    -Sorry tak dapat datang sebab kene keje..apa pun kacang menyokong korang dari jauh..^^'

    ReplyDelete
  2. huhu..kite xtahu pon sal flyers tu...xpela..ini baru langkah pertama...

    ReplyDelete
  3. TAHNIAH. Takper.. slowly and steady yg penting jgn berenti. Ini baru permulaan, takkan dah nak terus berlari, kot. Insya Allah, coming soon pasti bravo, pasti meletup.. Hidup KTAJ!!

    ReplyDelete
  4. salam..urmm xsangka plak ada yg begitu..xpe trskan usaha ya..benda2 baik ni harus di teruskan...mcm kak kim kata, slow and steady win the race k..:)

    ReplyDelete
  5. usaha tangga kejayaan...InsyaAllah masyarakat akan nampak perjuangan KTAJ nanti...

    ReplyDelete
  6. kuatkan semangat!! sy dan kawan dtg awal (Ampang) masa tu xramai lg... semoga wang yg terkumpul / dana dapat mebantu tugas-tugas sukarela dan d berkatiNYA... amin..

    ReplyDelete
  7. terima kasih pd yg hadir..next time kita buat yg lebih baik okehh!! =)

    ReplyDelete
  8. well done!! saya dpt p yg kat Gudang Noisy je. harap len kali dpt wat lg.

    ReplyDelete
  9. great effort, you guys!! keep it up!

    ReplyDelete
  10. kepada sesiapa yang nak dapatkan khidmat Vet sila layari FB Jhan Pets. Pelbagai khidmat yang disediakan oleh Jhan Pets untuk kucing kesayangan anda. Fee yang dikenakan juga berbaloi dan affordable. Ubatan/Vitamin juga boleh didapati mengikut keperluan kucing anda. kucing saya sudah, kucing anda bila lagi?

    ReplyDelete