Sunday, August 7, 2011

SUMBANGAN BAGI PROGRAM LAWATAN RAMADHAN KE PUSAT JAGAAN KUCING TERBIAR MPJ JASIN, MELAKA.

Photobucket

Lawatan pertama pada 13 Mac 2011.

Sempena Ramadhan ini selain Program SNIP SPCA-DBKL yang mana KTAJ akan menaja 10 ekor kucing untuk di kembiri satu lagi program akan di adakan ialah menyampaikan sumbangan ke PJKT MPJ Jasin.

Ini adalah program kedua yang kami jalankan di sana. Program pertama telah di adakan pada 13 Mac 2011 yang lalu yang mana lebih kurang 20 orang telah turut serta dalam program gotong-royong tersebut.

Aktiviti ini di jalankan bagi memberi kesedaran kepada semua tentang rasa prihatin dan kasih sayang kepada haiwan jalanan dan terbiar.

Program Lawatan Ramadhan ini di rancang akan di adakan pada 13 Ogos 2011 ( tarikh mungkin akan berubah ). Masih dalam perbincangan sesama pentadbir.

Oleh itu, kami telah bersepakat untuk memohon sumbangan ikhlas dari ahli-ahli KTAJ untuk menyumbang sekurang-kurangnya RM 1 bagi setiap orang bagi membeli keperluan seperti makanan kucing, pasir kucing, ubat kutu dan ubat luka.

Ahli KTAJ serama lebih 2800++. Kami harapkan kempen RM 1 untuk seorang ini mendapat respon yang positif dari anda semua. Jika tidak dapat 100%, 50% pun cukuplah. Jika tidak 50%, 30% pun memadai. Jika tidak 30%, kami terima saja jumlah yang ada.

Sesiapa yang berminat untuk menyumbang boleh meninggalkan komen di kotak komen di blog, di wall KTAJ, emel ke ktaj0311@gmail.com atau inbox mana-mana admin untuk mendapatkan nombor akaun.

Di ingatkan, sila bertanya jika anda tidak pasti samaada yang menginbox anda itu benar-benar admin KTAJ atau bukan.

Sumbangan dan keprihatinan anda amat di hargai dan di ucapkan terima kasih. Semoga dengan pemberian yang seadanya ini dapat menggembirakan hati makhluk Allah yang memerlukan di bulan mulia ini.

InsyaAllah.

Terima kasih.






2 comments: