Monday, December 2, 2013

Meow..Meow..Terima Kasih..

As Salam & Salam Sejahtera...

Scratch ditubuhkan dengan tujuan utk membantu kucing dan anjing jalanan...sedaya upaya kami mencari dana melalui jualan amal serta sumbangan peribadi orang perseorangan dalam menjayakan aktivit pemberian subsidi kepada rescuer yg layak (mengikut syarat dan terma yg telah ditetapkan). Sekali lagi ingin ditekankan...fokus kami pada haiwan jalanan..bukan yg dipelihara dan mempunyai tuan.

Kadangkala apabila ada kes yg memerlukan bantuan dengan segera...kami akan shout out kes tersebut di wall kami dan syukur..sentiasa ada sumbangan yg dihulurkan. Pada kami..bukan nilai sumbangan yg menjadi ukuran..bukan x pernah kami menerima sumbangan RM3...pada kami setiap ringgit itu berharga...lagi2 apabila tujuannya utk menyelamatkan nyawa...terima kasih banyak-banyak..kami doakan semoga anda semua murah rezeki dan dipermudahkan juga urusan kerana tanpa segan silu anda semua sudi membantu kami dan anak-anak bulus yang memerlukan ini.


Di sini, kami list kan nama-nama insan yg sudi memberi sumbangan bermula dari sumbangan yg diterima hingga November 2013. Insyaallah kami akan mula memberi update setiap kes kucing-kucing yg telah bejaya diberi bantuan hasil sumbangan penama-penama di bawah.

Sumbangan setakat 25 Jun 2013

Sumbangan dari 26 Jun hingga 29 November 2013
 








P/S: Dalam bersedekah..nilai tidak penting..tp yg penting ialah keikhlasan..kami faham...setiap org ada had kemampuan masing2...apa yang penting?? Kerjasama!! Sikit2 lama jadi bukit..sama2 meringan beban mereka yg memerlukan...hari ini hari mereka...betul tak? Nantikan dari kami berita2 gembira anak2 bulus yang sihat setelah menerima rawatan hasil sumbangan orang ramai ok...daa...





Pics ehsan dari Google





2 comments:

  1. salam..
    insyaallah sy akan terus menderma setiap bulan...jumlah tidak penting tapi KEIKHLASAN yg perlu dalam hati sanubari..

    Pencinta Haiwan:-
    Noor Huwaina Muhani :-)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih banyak atas semua infonya..
    http://goo.gl/5zJIpW

    ReplyDelete